9 Haziran 2012 Cumartesi

gittt!

sakinim dedim, günlerimi varlığından emin olmadığım bir adamı düşleyip tek elimle gezintiler yaparak geçiriyorum.


saçmalama dedi güçlü kadın olmakla ilgili beylik laflar zırvaladı..


rahat nasıl uyursun bu kendine saygısızlık güzelim dedi.. verdiği girl power mesajlarının en kabadayısı 1/10 spice girls gücündeydi. yakın arkadaşların çokça saçmalamasına verdim.. 


bir kaç saniye sustum




bak dedim ben her sabah karar almaktan ve her öğleden sonra aldığım kararı unutmaktan bıktım. karışma, yorum yapma.. ben senin taparcasına sevdiğin insan azmanına birşey diyor muyum? ki umarım yatakya iyidir zira görünen hiç bir ışıltısı yok garibin..


hemen içerledi..


bak dedim kasma baktın ki gerildin, derhal iskoçyalıya..


christopher lambert mı dedi castını mıncırdığım


yok dedim, scotch şişesinde balık olsam diyorum..


ay bi de alkol mü dedi


ağzının ortasına hızla sokuversem topuğumu öyle rahatlayacağım ki..


halbuki alkol glukoz kadar doğal, ben senin nutelllaaaaaahhhhh!! krizlerine kızıyor muyum?


ki sevmem


organik bileşiklerdir neticede muhteviyat!


metanol etanol propanol bütanol


21 yaşa da 9 yıl eklemişim


sana ne büyükanne dedim..


küstü bana..




ahh yetmiyor tanrılaaaaar! 


yetmiyor


kafa dengi diye birşey var


bu sktiğimin kafası dengini bulamıyor..


ölesiye yalnızım..


aşık oldum anlamazlar diye anlatamadım ya kimseye...


düzenli yatağa girecek orta zekalı bir adamı bulan her kadın ilişki eksperi oluveriyor ya..


ah ben ki kaç büyük aşkı gözümü kırpmadan gömmüşüm..


severek ayrılmışım, bir damla gözyaşı dökmemişim hiçbir adama!


sen kısa pantolonluyken diyesim geliyor.. 


neyse...


sıkılır gider birazdan...






oz cadısı
anne yarısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder