8 Ekim 2011 Cumartesi

anger/danger




öfkem var
neye kime bilmiyorum neden kendimle uğraşıyırum bu kadar neyi arıyorum neden herşey bu derece anlamsız ve yavan
öfkem çok içimi yakıyor kurtulamıyorum herkesi herşeyi öldürmek istiyorum kalmasın bu sefil hayatlarımız dünyanın üzerinde
öfkem var bir yudum şarapla antidepresanımı yutuyorum, işe yaramıyor  birine ihtiyacım var bir seye bilmiyorum
herkeste arıyorum eksik yanımı kimse tamamlayamıyor gedik büyük çukur derin dolamıyorum boşum olmuyor
öfkem var
canımı yakıyor ama beni hayatta tutuyor öfkem sağlam sert içine sızamıyorum kendime durmadan neden diye soruyor ve hep kaçıyorum cevap vermekten kendini kovalamak sonsuz bitmiyor
öfkemle sevişiyorum ona soyunuyorum o beni alıyor bırakmıyor hiç içimi parçalayarak sahip oluyor ruhuma kanıyorum her seferinde canımı yakıyorum
gece geliyor gece yalan gece sinsi gelmesin ben durayım akşamın üstünde gece başkalarına devam etsin sarmasın beni gizlemesin bir kez kendime bakabilsem kendime yalan söylemeden gitsin gece uzak dursun benden saklanmak istemiyorum
öfkem
olmasa daha mı iyi bilmiyorum olduğu için uyanabiliyorum sanki uyanmak mı istemiyorum artık ne istiyorum bilmek istiyorum bilmiyorum
acıyor
çok acı var
nedensiz acılar
nedensiz olduğu için çaresiz
öfkem var
ölmeme engel olan beni hergün öldüren
öfkem kötü
ama benim
sadece benim
var
burda
şimdi
ozcadisi
noktasız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder