8 Ekim 2011 Cumartesi

girdap



ilişki böyle bişey.
öyle şiddeti rengi, tadı belli, sizi karşı konulamaz karanlık bir kadere sürükleyeceği baştan belli olmayan sinsi bir girdap.
erkek genelde kadının güçünden, öz güveninden iyi niyetinden etkilenir. neşesinden, enerjisinden, zekasından ve ilişkiye emek verir, tamam süslü cümleler kurmayacağım bildiğin kafalar hatunu.
Sonra mutasyon başlar, baskı, stress, aşağılama ve kadın güçsüz, özgüvensiz, kötü niyetli, mutsuz, karamsar bir gerizekalıya dönüşür ilişki içinde.
bu süre ilişkideki erkeğin bir büyükbaş hayvanla olan genetik benzerlik oranına göre belirlenir. benzerlik fazlaysa süre tabiatıyle kısadır.
kadın artık erkeğin aşık olduğu  harikalar diyarı değil guantanamodur. erkek doğal olarak kadından nefret eder fakat kadının bu durumunun kendi eseri olduğundan habersizdir.
ne oldu sana? gülümsemen hiç bitmeyecek gibiydi? neden kendine bakmıyorsun? boşver dışarı çıkmayalım evde oturalım çünkü berbat görünüyorsun.. ve bundan çok da farklı olmayan cümlelerle kısır döngüye katkılarını esirgemez.
şimdi sana iki çift lafım var adam;
birincisi hayatıma girmeni ben istemedim, en azından sadece ben istemedim..
ikincisi kendine güvenmiyorsan bu konuda yapabileceğim hiçbirşey yok..
üç, sana sevgim ve sadakatimden şüphe etmeden önce kendi davranışların ve beni hayatında nasıl konumlandırdığını sorgula..
dördüncü olarak benden aldığın bütün özgüven ve hayat enerjisini geri yüklemem taş çatlasa 1 günümü alır, neden yüklemediğimi bir kez daha ayna karşısında değerlendir.
beş; istediğin kadar şiddetli ve sinsi bir girdap ol, ben çok iyi yüzerim..
hadi öptüm bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder