8 Ekim 2011 Cumartesi

bu


bu bize bahşedilen nedir? şaka mı bu? bu idrak bir lanet mi?
anlamak istemiyorum, kendimi sorgulayabilmek, eylemlerimin nedenlerini kendime veya bir başkasına açıklamak istemiyorum. bu izahat ile dolu hayatı istemiyorum. tamamı zaman kaybı.
bir şey olmuşsa olmuştur. yapmışsan yapmışsındır, yapamamışsan bir nedeni olabilir de olmaya bilir de. belki sadece olmamıştır. o an olabileceği bir an değildir. o an içinde olan şeylerden senin yapacağına yer kalmamıştır.
saçlarım.. onlarla oynamak güzel. onları değiştirince başka bir insana dönüştüğümü artık az yiyeceğimi daha okunaklı bir el yazısı yazabileceğimi düşünmek güzel. konulduğun kabın şeklini alabildiğini hayal etmek güzel.  kapları kendin seçmesen de. bu edilgenlik ile sarılı iken bir iraden olduğunu sanmak güzel.
biliyorum dünyayı erkekler yönetir ve biliyorum erkeklerin aklında tek birşey vardır. o zaman hepimiz şükretmeyi öğrenmeliyiz ki bazı diziler ve filmler vardı ve bize aslında olmadığımız kadar keyifliymiş gibi yapmayı öğrettiler. tanrı holywood u kutsasın!
ps
Kendimi sevmeden kimseyi sevemem
ps2
bahsi geçen dizi sex and the city dir.
ps3
benim şu anki kabım upuzun ve küçücük çaplı bir silindir..
Oz cadısı
kusmuk

3 yorum:

  1. Paradokslar...super,super!!! i am impressed!

    YanıtlaSil
  2. mersi efendim, mersi... azminiz ile kitlelere örnek teşkil edebilecek bir insansınız.. çok, çok mersi..

    YanıtlaSil
  3. Rica efemm ne demek:) bu arada resim bitmiş,balerin kadin pek yakışmış sex&city e:)

    YanıtlaSil