8 Ekim 2011 Cumartesi

maça kızı




destedeki kadınların en karası;
masaya açtığım ilk karttı bu, bakakaldım. karanlık bir kadın. magrur, asil ama küstah ve memnun değil gibi hayatındaki hiçbir şeyden. destede kalabalığa karışıp durmaktan kızgın. yorgun.
papaz zaman demek ya hani, maça papazı en uzun zaman.. maça papazı yıllaaaar yıllar demek ya hani. maça kızının esareti,işareti ile müsemma. müebbet.
maça kızı kötü karanlık bir kadın, tabiatı böyle. elinde değil. falda kötü niyetli içten pazarlıklı bir kadın.. çıkışı hayra alamet değil. ışıksızlık demek o, umutsuzluk demek.
hani onlu gelecek demek ya, maça onlusu belirsiz karanlık, olumsuz bir gelecek hani. maça kızı işareti ile müsemma; belirsiz sisli geleceği. sanki bir adım ötesini göremiyor.
hani as kalp demek ya aşk demek hani, maca kızı isareti ile müsemma, kalbi kapkara askları hep acı, sonu hep derin izler bırakan ayrılıklar. içi kan ağlıyor onun.
oysa o da güzel alımlı kupa kızı gibi, neşeli karo kızı gibi, çirkin ama iyi huylu sinek kızı gibi sadece bir tek şey istedi, sevilmek aptalca  ve sevmek, kendini unutacak kadar çok, arınmak, saf olmak, renksiz kokusuz, tertemiz..
ama kötü daima kötüdür. kötünün kaderi de kötüdür. ruhu huzursuz, içi boş ve karanlık ve pis ve adi ve acımasız herkese, kendine en çok.
desteden ilk açtığım kart maça kızıydı, yanına bir karo valesi açmayı diledim, maça kızı da hakediyor mutluluığu dedim..
ikinci kartı avcuma aldım.. çevirdim
şaşkınlıkla kartı maça kızının yanına bıraktım
maça kızının yanına koyduğum kart da maça kızıydı.  panikle bir kart daha açtım..
o da..
bir tane daha, bir tane daha!!! delirmiş gibi..
10 maça kızından sonra desteyi cevirip masaya attım bira korkarak biraz öfkeli yaydım kartları masaya..
52 tane maça kızı soğuk gözleri ile beni süzüyordu.
maça kızı destede kendi kalabalığında yapayalnız duruyordu. bir ana takılıp kalmış ve o anın içinden çıkamaz gibi..
oz cadısı
mistik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder